羅志祥 - 爱疯头

Labels: , , , | 0 comments»

Ok, I changed my mind the very split second I posted my previous entry. The MV for 爱风头 (海派甜心主题曲) is released today. I had to share it with you, right away! Touted an MV for fans, 300 of Show's fans were cast in it.



Would be exceptionally great if Rainie was the female lead in this though! Wistful thinking on my part. Anyways, we always have this version to fall back on. The very kawaii (可愛い) pink panther dance they shared on set. :)



爱疯头
主唱:羅志祥
作詞/李宗恩
作曲/Thomas G son

你想逛逛月球
101 夠不夠
我背你上頂樓
赴湯蹈火 我為你做

每天頂級面膜
給你香檳漱口
上流般的生活
赴湯蹈火 我為你做

海派的天空讓你盡情揮霍
為你愛瘋頭到走火入魔
海派的生活讓你盡情享受
為你愛瘋頭快流浪街頭
海派 海派

你想看煙火
我拉炮拉到耳聾
3D現場效果
赴湯蹈火 我為你做

海派的天空讓你盡情揮霍
為你愛瘋狂到走火入魔
海派的生活讓你盡情享受
為你愛瘋頭快流浪街頭
海派 海派
海派 海派

你要相信 我的用心
海派的天空讓你盡情揮霍
為你愛瘋狂到走火入魔
海派的生活讓你盡情享受
為你愛瘋頭快流浪街頭
海派 海派

0 Responses to "羅志祥 - 爱疯头" (Leave A Comment)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...