郁可唯 - 暖心

Labels: , | 0 comments»

Theme songs to me, are so intrinsic in a drama that it paces and sets the tone for the scenes filmed. Oftentimes I would end up loving the songs that are accompaniment to a great drama. A recent addition would be The Fierce Wife 犀利人妻, in which I find myself attuned to quite aplenty of the melodies. But if I were to pick one as my favourite, I think this would be it - 暖心 (Warm Heart) by a relatively unknown singer called 郁可唯 (Yu Ke Wei) who was catapult to fame overnight.



暖心
作词:刘子乐、历曼婷
作曲:刘子乐

靠近你就觉得安心
因为你那双爱笑眼睛
你笑我  猫一样好奇
聪明又偏透着傻气

Darling  我想告诉你
其实我比你爱我更爱你
善解人意  浪漫话语
仿佛一切命中注定

你的体贴  温暖了我的心
就像夏天的风吹过那么凉爽安静
我轻轻依偎在你的怀里
天空挂满祝福的星星

你的体贴  温暖了我的心
就像倾盆大雨   舍不得淋湿爱你的心
我要唱给你听
陶醉在你给的甜蜜

陶醉在你给的甜蜜

Repeat 「 」
Repeat 『 』 x 2

0 Responses to "郁可唯 - 暖心" (Leave A Comment)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...